Tehološki progres reoblikuje naše živote na jako dubok način za kratko vreme. Posledice razvoja tehologije danas osećamo svuda oko nas. Promenili smo način na koji organizujemo putovanja, naše vreme i viđanje sa drugim ljudima.
Putem socijalnih mreža saznajemo stvari o drugim ljudima i omiljenim brendovima. Samovozeći automobili dostavljaju picu u Silikonskoj dolini, dronovi raznose pakete za Amazon. Razgovaramo sa mašinama i one nas svaki dan bolje razumeju. Živomo u jako zabavno i zanimljivo vreme.
Posledice načina na koji konzumiramo tehologiju stvaraju prostor i mogućnost za poslovne inovacije u svakom segmentu. Danas je svaka kompanija na svetu je Softwerska kompanija.
Mlade generacije milenijalca, koje postaju klijenti banaka su odrasli na tehologiji, pa samim tim imaju u veća očekivanja, prilikom izbora banke u ovom slučaju. Ali osto važi i za ostale industrije. Klijenti se menjaju – menja se poslovanje.
Pioniri koji su ovo predosteili na vreme kao Amazon, Airbnb, Uber, Google danas koriste tehologiju za zarađivanje mnogo novca bez kapitalnog investiranja u osnovno sredstvo za obavljanje biznisa. To nam govori da je Uber najveća svetska taxi kompanija bez kupljenog automobila u svom vlasništvu. Ista stvar je sa Airbnb, Amazon i Google modelima.
Menadžeri posmatraju u budućnosti trudeći se da osete trenutak za sledeću tehološko – poslovnu inovaciju koja postaje faktor diferencijacije na tržištu privalčenjem novih klijenata.
U ovom scenariju koji donosi nov pristup tradicionlano ogranizovan IT nije u mogućnosti da isporuči inovacije. Strategija za uspeh na tržištu, danas zahteva mnogo brže isporučivanje novih funkcionnosti dostupnih na više platformi.
Paradigma je da Agile i DevOps timovi oblikuju novi put poslovnih organizacija. Dobro ogranizovana kompanija koja ima više manjih DevOps timova u stanju je da u adekvatnoj brzini razume problem svog korisnika i da ga ispravi.
Uspeh svakog poslovanja je da isporuči vrednost prema klijentu. To može da postigne samo ako sluša klijenta i razume poslovni izazov sa kojim se klijent suočava.
Cloud-native je termin koje se ustalio kao novi standard za skup tehologija i kultura. Cloud-native koristi mnoge moderne tehologije, uključujući PaaS, multicloud, mikroservise, agilnu metodologiju, kontejnere, CI / CD i devops.